Nákupný košík

Nakúpte ešte za 200,00  a získajte dopravu zadarmo! Späť do obchodu.

Žiadne produkty v košíku.

Cart Wishlist Custom Scroll Top

Upozornenie! Nový e-shop apkonaradie.sk stále dokončujeme. Niektoré ceny produktov ešte neboli aktualizované. Ak si takýto produkt objednáte, budeme vás kontaktovať.

Časté otázky

Ponúkame vám odpovede na vaše najčastejšie otázky.

Musím byť registrovaný, aby som mohol zadať objednávku?

Registrácia nie je nevyhnutná, nákup môžete realizovať aj bez vytvorenia účtu. Ak však chcete mať na jednom mieste prehľad o svojich objednávkach, vytvorenie účtu vám odporúčame.

Za akú sumu musím nakúpiť, aby som neplatil prepravné náklady?

Keď si zvolíte doručenie prepravnou spoločnosťou a hodnota vašej objednávky je menšia ako 200,- euro s DPH budeme vám účtovať prepravný poplatok v hodnote 6,-euro s DPH. Pri zásielke s hodnotou nad 200,- euro s DPH vám neúčtujeme žiadne poplatky za prepravu.

Môžem zrušiť alebo zmeniť objednávku po jej uskutočnení?

Ak je potrebná akákoľvek zmena alebo zrušenie objednávky, obráťte sa na naše zákaznícke centrum.

Ako zmeniť adresu doručenia po odoslaní objednávky?

Ak je potrebná zmena adresy pre doručenie pre vašu objednávku, obráťte sa na naše zákaznícke centrum.

Aké platobné metódy akceptujete?

Dobierka – vzťahuje sa pre prípad doručenia prepravnou spoločnosťou. Zaplatíte v hotovosti alebo kartou cez platobný terminál priamo kuriérovi pri prevzatí tovaru.

Dobierka – vzťahuje sa pre prípad doručenia Slovenskou poštou pri malej zásielke do hmotnosti 0,5kg. Zaplatíte v hotovosti alebo kartou cez platobný terminál pri vyzdvihnutí tovaru.

Platobná brána (kartou online) – v rozhraní platobnej brány vložíte identifikačné údaje vašej platobnej karty a zaplatíte online.

Faktúra – do vašej e-mailovej schránky vám pošleme faktúru. Keď faktúru uhradíte a vaša platba bude pripísaná na náš bankový účet, tovar vám bezodkladne odošleme.

Hotovosť, platba kartou cez platobný terminál – vzťahuje sa pre osobné prevzatie tovaru v našej predajni

Nákup na splátky (Cetelem) – vzťahuje sa iba pre nákupy, ktoré zrealizujete priamo v našej predajni

Ako dlho trvá vybavenie mojej objednávky?

Tovar označený ikonou 24hod, resp. zvýraznený variant takéhoto tovaru je skladom. Ak takto označený tovar stihnete objednať do 12. hodiny pracovného dňa a zvolíte platbu na dobierku alebo platobnou kartou (keď je čiastka pripísaná hneď na účet), tovar vám pošleme ešte v deň objednania. Ak si u nás objednáte cez víkend alebo sviatok, tovar vám odošleme najbližší pracovný deň. Ak si u nás objednáte tovar, ktorý nie je skladom, o termíne jeho expedície vás budeme informovať.

Ako dlho trvá doručenie mojej objednávky?

Tovar označený ikonou 24hod., resp. zvýraznený variant takéhoto tovaru je skladom. Ak takto označený tovar stihnete objednať do 12. hodiny pracovného dňa a zvolíte platbu na dobierku alebo platobnou kartou (keď je čiastka pripísaná hneď na účet), tovar vám pošleme ešte v deň objednania s doručením na ďalší pracovný deň. Bežný čas doručovania zásielky prepravnou službou je od 8.00 – 16:00 hod. každý pracovný deň. V deň dodania vám čas prevzatia zásielky oznámi priamo kuriér. V prípade, že vás v dohodnutom čase nezastihne, dohodne si s vami náhradný termín. Ak si zásielku opakovane nepreberiete, prepravca nám ju následne vráti a vašu objednávku stornujeme.

Môžem tovar vrátiť, ak mi nevyhovuje?

Ak si objednáte nesprávny tovar alebo s ním nie ste úplne spokojný, môžete nám ho do 30 dní vrátiť a my vám vrátime peniaze. Viac informácií nájdete na našej stránke zásady vrátenia tovaru.

Môj tovar je poškodený, čo mám robiť?

Každú zásielku, ktorú vám pošleme, musíte kuriérovi podpísať a uviesť dátum a čas. Ak balík vyzerá akokoľvek poškodený, môžete ho odmietnuť. O akomkoľvek poškodenom tovare nás okamžite informujte e-mailom alebo telefonicky. Viac informácií nájdete na našej stránke o vrátení tovaru.

Akú záruku poskytujete na tovar?

Na každý nami predávaný výrobok sa vzťahuje záruka výrobcu. Podrobnosti nájdete v záručnom liste každého výrobku. Niektoré záruky je možné u výrobcu predĺžiť, podrobnosti nájdete na obale výrobku alebo na webovej stránke výrobcu. Pre prípady uplatnenia záručnej reklamácie si prosím uchovajte doklad / účtenku / faktúru, ktorých doloženie je nevyhnutné pre jej bezproblémové vybavenie.

Kedy a kde vás môžem osobne navštíviť?

Naša predajňa je otvorená od pondelka do piatku 8:00 – 12:00 a 13:00 – 16:30, v sobotu 9:00 – 12:00. Počas nedelí a sviatkov je predajňa zatvorená. Naša internetový obchod je pre vás otvorený pre 24 hodín denne, 365 dní v roku. Adresu a viac informácií nájdete v kontaktoch.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Neváhajte nás kontaktovať. Radi vám zodpovieme všetky otázky súvisiace s nákupom na našom e-shope.