Shopping Cart

Nakúpte ešte za 200,00  a získajte dopravu zadarmo! Späť do obchodu.

Žiadne produkty v košíku.

Časté otázky

Ponúkame vám odpovede na vaše najčastejšie otázky.

Musím byť registrovaný, aby som mohol zadať objednávku?

Registrácia nie je nevyhnutná, nákup môžete realizovať aj bez vytvorenia účtu. Ak však chcete mať na jednom mieste prehľad o svojich objednávkach, vytvorenie účtu vám odporúčame.

Za akú sumu musím nakúpiť, aby som neplatil prepravné náklady?

Keď si zvolíte doručenie prepravnou spoločnosťou a hodnota vašej objednávky je menšia ako 200,- € s DPH budeme vám účtovať prepravný poplatok v hodnote 6,- € s DPH. Pri zásielke s hodnotou nad 200,- € s DPH vám neúčtujeme žiadne poplatky za prepravu.

Môžem zrušiť alebo zmeniť objednávku po jej uskutočnení?

Ak je potrebná akákoľvek zmena alebo zrušenie objednávky, obráťte sa na naše zákaznícke centrum.

Ako zmeniť adresu doručenia po odoslaní objednávky?

Ak je potrebná zmena adresy pre doručenie pre vašu objednávku, obráťte sa na naše zákaznícke centrum.

Aké platobné metódy akceptujete?

Dobierka – vzťahuje sa pre prípad doručenia prepravnou spoločnosťou. Zaplatíte v hotovosti alebo kartou cez platobný terminál priamo kuriérovi pri prevzatí tovaru.

Platobná brána (kartou online) – v rozhraní platobnej brány vložíte identifikačné údaje vašej platobnej karty a zaplatíte online.

Faktúra – do vašej e-mailovej schránky vám pošleme faktúru. Keď faktúru uhradíte a vaša platba bude pripísaná na náš bankový účet, tovar vám bezodkladne odošleme.

Hotovosť, platba kartou cez platobný terminál – vzťahuje sa pre osobné prevzatie tovaru v našej predajni

Ako dlho trvá vybavenie mojej objednávky?

Vybavenie objednávky, evidencia a vyjadrenie zákazníkovi o stave jeho objednávky prebieha okamžite formou mailovej správy. Pri objednaní tovaru, ktorý nemáme skladom sa môže táto doba pozdržať o čas, kedy zisťujeme prípadnú dostupnosť tovaru u našich dodávateľov. V priebehu 24 hodín sa však vyjadríme každému zákazníkovi o stave jeho objednávky.

Ako dlho trvá doručenie mojej objednávky?

Tovar, ktorý je skladom v predajni vám dodáme do 1-2 pracovných dní.
Ak si u nás objednáte cez víkend alebo sviatok, tovar vám odošleme najbližší pracovný deň. Ak si u nás objednáte tovar, ktorý je na centrálnom sklade u dodávateľa, dodáme vám ho do 3-10 pracovných dní.
Objednávateľ berie na vedomie, že uvádzané termíny dodávok (dodacie lehoty) na internetovej stránke majú len orientačný charakter a platia iba v prípade, ak prevádzkovateľ, alebo jeho dodávateľ má v čase objednania uvedený tovar skladom. Prevádzkovateľ aktualizuje stav tovaru na sklade raz za 24 hodín, a keďže tovar predáva aj v kamennej predajni, prípadne si iný kupujúci objednal ten istý tovar, nemusí byť informácia ohľadom stavu na sklade v momente objednávky aktuálna. V každom prípade je rozhodujúca informácia o termíne dodania tovaru uvedená v potvrdzujúcej e-mailovej správe.
V špecifických prípadoch si vyhradzujeme právo predaja vybraného druhu tovaru platbou na faktúru. Pri platbe na faktúru vám tovar odošleme až po pripísaní úhrady na náš účet. O takomto type predaja vás budeme neodkladne informovať a jeho priebeh konzultovať.
Tovar si môžete v našej predajni prevziať aj osobne počas otváracích hodín. V takomto prípade je potrebné, aby ste si tovar objednali prostredníctvom nášho internetového obchodu. Vďaka tomu vám môžeme garantovať skladovú dostupnosť a cenu uvádzanú v internetovom obchode. Pri tomto type vyzdvihnutia je pre vás tovar na predajni rezervovaný po dobu 5 dní od potvrdenia o vybavení objednávky. Po tomto termíne vašu objednávku musíme stornovať.
V prípadoch nedostatku tovaru na sklade alebo iného nepredvídateľného dôvodu, ktorý nám zamedzí v riadnom dodaní tovaru, vás budeme neodkladne informovať správou alebo telefonicky. Vzájomne sa dohodneme o najbližšom možnom termíne dodania, alebo možnostiach alternatívneho riešenia, prípadne na stornovaní vašej objednávky.
Bežný čas doručovania zásielky prepravnou službou je od 8:00 – 16:00 hod. každý pracovný deň. V deň dodania vám čas prevzatia zásielky oznámi priamo kuriér. V prípade, že vás v dohodnutom čase nezastihne, dohodne si s vami náhradný termín. Ak si zásielku opakovane nepreberiete, prepravca nám ju následne vráti a vašu objednávku stornujeme.
Za prípadné zdržanie dodania tovaru spôsobené prepravnou spoločnosťou nenesieme zodpovednosť.

Môžem tovar vrátiť, ak mi nevyhovuje?

Ak si objednáte nesprávny tovar alebo s ním nie ste úplne spokojný, môžete nám ho do 30 dní vrátiť a my vám vrátime peniaze. Viac informácií nájdete na našej stránke zásady vrátenia tovaru.

Môj tovar je poškodený, čo mám robiť?

Každú zásielku, ktorú vám pošleme, musíte kuriérovi podpísať a uviesť dátum a čas. Ak balík vyzerá akokoľvek poškodený, môžete ho odmietnuť. O akomkoľvek poškodenom tovare nás okamžite informujte e-mailom alebo telefonicky. Viac informácií nájdete na našej stránke o vrátení tovaru.

Akú záruku poskytujete na tovar?

Na každý nami predávaný výrobok sa vzťahuje záruka výrobcu. Podrobnosti nájdete v záručnom liste každého výrobku. Niektoré záruky je možné u výrobcu predĺžiť, podrobnosti nájdete na obale výrobku alebo na webovej stránke výrobcu. Pre prípady uplatnenia záručnej reklamácie si prosím uchovajte doklad / účtenku / faktúru, ktorých doloženie je nevyhnutné pre jej bezproblémové vybavenie.

Kedy a kde vás môžem osobne navštíviť?

Naša predajňa je otvorená od pondelka do piatku 8:00 – 12:00 a 13:00 – 16:30, v sobotu 9:00 – 12:00. Počas nedelí a sviatkov je predajňa zatvorená. Naša internetový obchod je pre vás otvorený pre 24 hodín denne, 365 dní v roku. Adresu a viac informácií nájdete v kontaktoch.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Neváhajte nás kontaktovať. Radi vám zodpovieme všetky otázky súvisiace s nákupom na našom e-shope.